جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

شایعه کسر امتیاز از استقلال قوت گرفت | ماجرای یامگا، حامدی‌فر و مهری دردسر می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۱۷۳۸
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
شایعه کسر امتیاز از استقلال قوت گرفت | ماجرای یامگا، حامدی‌فر و مهری دردسر می‌شود
درحالی که مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند از آن‌ها امتیازی کسر نخواهد شد وتخلفی انجام نشده، اما زمزمه کسر امتیاز از استقلال نیز به گوش می‌رسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در قرارداد برخی بازیکنان استقلال اعدادی به عنوان دستمزد نوشته شده که جای شگفتی دارد. برای مثال برای سعید مهری که فصل پیش رقمی بالغ بر ۱۰ میلیاردتومان گرفته بود، دستمزد ۱۶۰ میلیونی تعریف شده است. یا گفته شده که برای امید حامدی‌فر نیز برای یک فصل دستمزد ۱۰۰ میلیونی لحاظ شده است.  

درعین حال درباره پرداخت مالیات کوین یامگا نیز شک و تردید‌هایی وجود دارد و گفته می‌شود باشگاه استقلال نباید راسا اقدام به پرداخت مالیات این بازیکن فرانسوی می‌کرده و خود بازیکن مکلف به پرداخت دستمزد خود بوده است.


این مواردی است که از سوی دیگر تیم‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته و باشگاه پرسپولیس خواستار شفاف‌سازی نسبت به قرارداد بازیکنان و حتی برخی مربیان استقلال شده است.

چند روز پیش باشگاه پرسپولیس شکایتی را از استقلال مطرح کرد که بعد از گذشت چند روز حتی در میان بازیکنان استقلال نیز زمزمه‌هایی درباره احتمال کسر امتیاز از این تیم به گوش می‌رسد و آن‌ها به شدت نگرانند که همان بلایی که سر پرسپولیس و سپاهان درآمد، سرآن‌ها نیز در بیاید و از این تیم هم امتیاز کسر شود.

با توجه به اینکه برای صدور مجوز حرفه‌ای لازم است که شفاف‌سازی صورت بگیرد، بنابراین فدراسیون فوتبال نیز نمی‌تواند در این خصوص اغماض کند وباید همه چیز شفاف و با اسناد معتبر در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

به این ترتیب ممکن است که سازمان لیگ درنهایت قرارداد‌های استقلال را مورد تایید قرار ندهد و در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم به کسر امتیاز از استقلال دهد.

باید با این نکته توجه داشت که در میان بازیکنان پرسپولیس نیز شایعه است که قطعا از استقلال یک یا دو امتیاز کسر خواهد شد وآن‌ها امیدوارند با این تصمیم امتیازات عقب افتاده از استقلال را جبران کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->